torsdag 24 juni 2010

Buggin' me

IDAG! Vaknade jag först klockan sju minuter över fem (på natten rå) av ett RA RA A-A-AA ROMA RO MAMA GAGA OH LALA, meine ringsignal asso. Nån jävel utan liv, jag bah "hallå?" "hej (med skitpipig röst) .. mår du braAAA?" la på och stängde av ljudet. Inte mer med det! Vaknade nästa gång halv ett och bla bla bla.

Drog ner på stan med Charlie vid fem (på eftermiddagen allzå), typ för att aktivera lite bara. På bussen var det en ful jävla insekt (fast lite söt, som en stor facking myra med avlång röv å boll längst ut) som förgäves försökte ta sig ut genom glasrutan. He he he. Gick faktiskt inge bra alls. Här följer asså dagens goda gärning : när det var dags att, vid Bäverns Gränd, gå av, höll jag ut handflatan framför den och söten klev på! Fast sen ville han ju inte kliva av utan, aa vettefan vad han gjorde, typ pussade på mig eller nåt. Blev alldeles varm inombords. :')

Kollade lite på glasögon åt Charlieboy och han valde också, sen skulle han äta, och seeen skulle jag hälsa på Kevin fast det blev ju jävligt kort eftersom han slutade sju och jag kom typ tjugo i huho. SEN! Påväg till bussen hem, träffade jag en full snubbe som undrade om jag ville följa med på bussen hem till han. :) Självklart hänkade jag! "Varför inte, gumman? :(" "För jag ska hem till mig!"
Öhm ville inte riktigt stanna på den busshållplatsen dåva. Så strosade vidare. En turk tutade och spärrade upp ögonen motme'. What for?
Gick förbi en restaurang också, gjorde jag. "Ojojoj! Hallåå!"

Lukas säger: (15:32:35)
du är bara jävligt äcklig och ful

Så nä. Så illa är det faktiskt inte.

(lololol yezterdae taidyin mah ru:m)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar