torsdag 26 augusti 2010

http://open.spotify.com/track/5x5JM1BSB6vollcIzDocqT


spotify är öppen dygnet runt princip.
börjat trötta på musik, ((om man kan göra det)), ohmygUUUd
skolan. som emily sa. jag var äckligt nervös jag med. tänk att ett x antal personer i ens liv kan ha så mycket makt att man inte kan vara sig själv. jävligt sjukt. jävligt INTE OK !
men äsch, jag tror jag trivs..folk verkar acceptera andra nu och jag bara hänger med efter alla andra
drygt men äsch, har inte så mycket val likzÅÅÅm

verkar som om väldigt många saker händer i helgen. lite otaggad på allt! höhtueualskaök
nej mysweetsixteen kommer nog spåra ur, inte värt 120spänn!
i humc verkar det hänga sskönt folk i helgen, dock inga jag han springa runt med



jag och emily kommer säkert köra genomfarten eller nått?
jatack.
måste komma bort från uppkäftigaochkalla-uppsala in till den varmaochkramgoa-genomfarten


en liten bild från i somras / båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar