måndag 6 september 2010

Tro Och Tvivel

ibland säger man; alla gör misstag. bara för att ha nått att säga men om jag ska vara helt ren så gör alla misstag. gjorde ett här om dagen. guud vad jag ångrar det nu! jag tycker om dig så mycket så att jag inte vill svika dig. men nu har jag gjort det. skulle aldrig kysst dig, skulle aldrig gjort det , för nu vet jag att jag kommer såra dig.
mina känslor är bara ett rent jävla skämt. jag är inte kär. eller..jo, kanske..väldigt lite. men varför överdriver jag. (?!?!?!??!?)
vänta...vad är kärlek för mig ?
kärlekkärlekkärlek. JOOO när två personer tycker om varann , om man snackar tjej&kille, kille&kille, tjej&tjej. men vafan om man tycker om en person , som inte tycker om en. kan man kalla det kärlek ? en fråga jag grubblar på ofta....eller nu ljuger jag. har bara grubblat på den några dagar. .. .. .. ,. ., ,,,, ,. ..... . . ,. ,.,,. ,. ,, ,. , , vafan.
allt fler och fler i min värld hittar den där speciella tjejen/killen. och jag glöms bort...som sanden i grottor.
vänta va? vadå sanden i grottor?! nu babblar jag bara för jag har inget att skriva...
men säger som alla andra säger när dom ska beskriva mig, inte flickväns material. varför är jag inte det ? varför blir allt fel när jag och dom där pirriga och kärleksfulla känslorna mixas med varann?!
kanske inte bara jag i världen men ihelvete bara jag i min omkrets som har så här.
that sucks, so fucking much


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar