söndag 27 februari 2011

seg söndag

Vad har jag hunnit med detta sportlov ?

  • Tjockat mig med Frida som jag inte sätt på ungefär ett år ! insåg hur jävla mycket jag tycker om henne
  • varit på Spinning två gånger och på gymmet en gång (framsteg)
  • Köpt ett par as snygga jeans och ett linne som jag är kär i
  • Sett Trassel med världens sötaste tjejer
  • tittat på svampbob filmen
  • varit ute i storvreta hos den söta Henrik ! vilket äventyr
  • Överraskat Emlan med Fucktard
  • Fikat med min saknade vän Victor
  • Fikat med Emma också , Emma är världens bästa tjej och jag älskar henne så mycket
  • KLIPPT MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • varit i Stockholm och tittat på en as bra teater
  • hälsat på två stycken modell agenturer. fett coolt. ena var planerad, andra kom bara upp helt plötsligt när jag stod inne i Sture gallerian.
  • bott på samma hotell som Kevin Borg
  • ätit massor med mat på en thailändsk restaurang (så jävla gott. PONG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar