fredag 10 juni 2011

S.O.M.M.A.R.L.O.V..E.F.T.N.S.E..Y.H.S.SE.E.H ERKLnfdngjrkwfkbkhq

Fast jag känner mig lite e e e konstig. Efter avslutningen idag blev det lite weird nämligen! Fattade inte riktigt vad som hände förrän the moment passed. De flesta i min klass hade gett sig av mot Stadsparken för att äta lunch eller något, så jag tog av mig mina skor och cyklade barfota hemåt. Får ångest om jag inte gör något varenda dag....epic ph4il redan

Njejeje kanske aldrig kommer tycka om skolavslutningar igen. (fett sur för att mr H inte slog mig eller vad för rolig grej han sa att han skulle göra som inte jag skulle tycka vara rolig fast som han inte ville berätta om eftersom det skulle förstöra överraskningen men sen bangade på. kanske hade kunnat skratta lite idag då. skrattar lite endo, fast lite mindre.) Aja. Det är lov vilket är skönt, don't take me wrong! Men vIIIIILLLLLL INTE återvända i höst. Är det verkligen möjligt att jag är den enda som inte trivs i Nv10a? åh herre

shit dudez btw:
    
juni 2011                                      juni 2010                                      juni 2009

eeeeEEEEeeeee oj. hahaahhaahaha.
(njeenjejeje typ inte så seriös med någon av poserna)
vad fult. vill typ jättemycket ha min riktiga hårfärg tillbaka (mörkkK) men det är ganska så lönlöst nu innan sommaren om någon undrar värfur jag ser sjüpersleten ut och har gjort bilden grön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar